Urologija

Bolesti urinarnog trakta vrlo su česte. Već pri pojavi prvih simptoma pravilno je potražiti pomoć stručnjaka, jer kliničke slike bolesti urinarnog sistema mogu biti vrlo dramatične ukoliko se na vreme ne preduzmu odgovarajuće mere preventive i lečenja.

Problemi sa mokrenjem bilo koje vrste, promene u mokraći, bol u donjam delu abdomena itd. samo su neki od simptoma koji mogu biti posledica blažeg oboljenja urinarnog trakta, ali i uvod u ozbiljniji poremećaj istog.

Dijagnostika i lečenje:

• Bubrega i uretera
  • Mokraćne bešike
  • Uretre
  • Muških polnih organa (prostate, penisa, testisa i epididimisa)
  • Ultrazvučna dijagnostika urotrakta i abdomena
  • Ultrazvučni pregled skrotuma (testis i epididimis)
  • Utrazvučni pregled prostate
  • Uzimanje briseva uretre za dokazivanje mikoplezme, ureaplazme, hlamidije, bakteriološki i mikološki bris genitalnih organa, spermokultura, urinokultura.

Muškarcima starosti iznad 45 godina, bez obzira imaju li ikakve simptome ili ne, preporučuje se urološki pregled jednom godišnje. Naročito onda kada se jave prvi problemi sa mokrenjem i kada noću moraju da ustaju zbog mokrenja. Osoba sa karcinomom prostate, otkrivenim na vreme može biti potpuno izlečena, a razne druge benignije forme hipertrofije prostate mogu biti uspešno rešene i stavljene pod kontrolu.

Klinika
Radno vreme
  • Ponedeljak - Petak
    08:00 - 19.00
  • Subota
    08:00 - 14.00
  • Nedelja
    Ne radimo
Potrebna Vam je pomoć?

Besplatno kardiološko savetovalište sredom od 15h do 17h.

Kontakt detalji